niedziela, 25 listopada 2012

Welcome to my world

Czyli kilka słów o mnie:)

    Mam na imię Dominika, lecz od zawsze nazywano mnie donia, stąd też mój pseudonim nie może być inny niż - la donia.

    Z jakiego powodu założyłam tego bloga? Ponieważ chcę się podzielić z Wami moją pasją, która daje mi siłę napędową do odkrywania i tworzenia rzeczy niezwykłych.

    Co mnie nakręca? Marzenia. Są iskierkami,  które rozpalają moją duszę. I chociaż zazwyczaj trzeba wiele poświęcić, by osiągnąć wyznaczone cele, to naprawdę warto. Dla wyjątkowych chwil warto żyć:)

    Dlaczego projektuję biżuterię? Bo kocham to robić! To połączenie mojego hobby z życiem zawodowym. I to cieszy mnie najbardziej, gdyż od zawsze moim pragnieniem było znaleźć perspektywiczne i kreatywne zajęcie, w którym będę mogła w pełni się realizować.

   Otworzyłam własną pracownię projektową DMS Studio, w której na co dzień zajmuję się projektowaniem stylizacji wnętrzarskiej. Rutynowa praca za biurkiem to nie dla mnie zadanie:)

   W moich projektach wykorzystuję praktycznie wszystko co wpadnie mi pod rękę i przykuje uwagę.  Nie ograniczam się do jednego wzoru, lecz ciągle tworzę coś nowego, co może zainspirować inne osoby i dać im radość z ich posiadania.

    Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na długo:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz